Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Registre menjador > Sol·licitar l'ús del servei de menjador
Informació sobre el tràmit

Quin dia ho hem de fer?

Si els apunteu per setmanes: Entre dijous i dimecres de la setmana anterior, abans de les 23:59h, heu d’apuntar l’assistència del vostre fill/a per tota la setmana següent (haureu d’inscriure’l de dilluns a divendres).

Si els apunteu per mesos: podeu marcar tot el mes sencer, o bé, inscriure, per exemple, tots els dilluns i dimarts de tot el curs escolar.

Si els apunteu tot el curs escolar: a l’inici hi ha la opció de marcar tot el curs escolar.

Si necessiteu un dia puntual

Si els apunteu per un dia puntual: si ho saps amb antel·lació pel programa, si és el mateix dia a través del correu electrònic de cada menjador, abans de les 10h.

Com anul·lar? Envieu un correu electrònic al vostre menjador

 

Qui ha sol·licitar l’ús del servei de menjador?

Tots els alumnes que fan ús del servei de menjador:

  • Alumnes que paguen el servei del menjador escolar.

  • Alumnes que tenen concedit un ajut de menjador socioeconòmic, també han d’omplir-ho els que fan compactació de l’ajut.

  • Alumnes que tenen dret a la gratuïtat del servei (transport i menjador obligatori).

  • Professorat i personal de PAS dels centres educatius.

 

Com puc saber si la sol·licitud l’he presentada correctament?

Un cop afegides totes les dades, cliqueu enviar. Un cop enviat, us ha de sortir: s’han registrat correctament les dades.

 

Si us dona un error a l’hora d’omplir les dades i ja éreu usuaris de menjador, tingueu en compte la següent informació:

Si el vostre fill/a ja era usuari de menjador abans del curs 2021-2022, ja disposem de la vostra alta al menjador, però pot passar que només tenim un dels dos membres donats d’alta, per tant, si us dona error, proveu amb l’altre progenitor.

També us pot donar error, perquè no tenim el vostre fill/a donat d’alta, sobretot en els casos d’alumnes de transport escolar, que fins a data d’avui no calia donar-se d’alta. Per tant, caldria donar-lo d’alta.

Si el problema persisteix contacteu amb: iausa@ccau.cat

 

Però si no tinc accés a internet o mitjans digitals, què haig de fer?

Envieu un mail al vostre coordinador i ells us informaran o ajudaran a fer els tràmits.

 

Com anul·lar?

Si no assistiu algun dels dies confirmats al menjador, es cobrarà el menú, a excepció d'aquells casos que ho hagueu comunicat en el correu electrònic del vostre coordinador/a. Si algú disposa d'un justificant de l'absència, pot adjuntar-ho en el correu electrònic, és optatiu:

 

 

  •  

 


Formulari electrònic (sense certificat)